Re: kieszonkowy czytnik pdf

Autor: RadoslawF <radoslawfl_at_wp.pl>
Data: Sat 26 Dec 2009 - 16:49:40 MET

Dnia 2009-12-26 16:31, Użytkownik smila napisał:
> Szukam jakiegos kieszonkowego czytnika pdf. Dedykowane niestety cana
> kosmiczna. Czy ktos przerabial juz ten temat. Wiem ze mozna "przerobic"
> psp, ale najlepiej odpowiadaloby mi GPS+czytnik w jednym. Czy ktos
> przerabial juz ten temat?

PDF to graficzne odwzorowanie wydruku na ekranie monitora
więc czytnik dedykowany temu formatowi powinien mieć ekran A4.
Czytniki ebooków najbardziej zbliżone wymiarami są monochromatyczne
i niekoniecznie potrafią wyświetlić PDFa.
Jeśli jeszcze w dodatku chcesz mieć czytnik z GPSem to nie widzę
nic innego jak jakiś PDA z GPS i ekranem 640x480 (może być
z telefonem na dokładkę, zawsze to o jeden wypychający kieszenie
gadżet mniej).
Tylko jedna ważna informacja, taki zestaw nie nadaje się do
PDFów wyładowanych grafikami (rysunki, schematy czy wykresy).
Do takiego z samym tekstem owszem.

Pozdrawiam