Re: kieszonkowy czytnik pdf

Autor: Jacek Kauch <jacekkauch_at_onet.eu>
Data: Mon 28 Dec 2009 - 10:13:06 MET

On 09-12-26 16:49, in article hh59tf$ed$1@node1.news.atman.pl, "RadoslawF"
<radoslawfl@wp.pl> wrote:

> PDF to graficzne odwzorowanie wydruku na ekranie monitora
> więc czytnik dedykowany temu formatowi powinien mieć ekran A4.

bzdura kolego.
PDF może mieć rozmiar dowolny jaki zadasz w aplikacji z której go generujesz
np. 5 cm na 3 cm. To żaden problem. Pozostaje zatem kwestia rozdzielczości
wyświetlacza (sprzęt) i możliwości powiększania/pomniejszania obrazu na nim
(kwestia programowa). Mogłem sobie na Noki e90 wyświetlać PDFy a ekran na
niej jest wielokrotnie mniejszy niż A4 i mogę na iPhonie gdzie skalowanie
działa w porównaniu z Nokią jak miód. Przy czym oba urządzenia spełniają
założenie kieszonkowych. ZTCW wiele urządzeń opartych na Symbianie ma
Readera w wersji Lite i radzi sobie z czytaniem PDF'ów niezależnie od ich
rozmiarów (nie mylić z objętością). Nie wiem jak Windows Mobile, nie
używam...

J.

--
Odpowiadając, nie pisz na e-maila z nagłówka, wszystko ląduje w koszu.