Re: kieszonkowy czytnik pdf

Autor: ToMasz <twitek4_at_gazzeetta.pl>
Data: Sat 26 Dec 2009 - 19:17:26 MET

RadoslawF pisze:

> PDF to graficzne odwzorowanie wydruku na ekranie monitora
> więc czytnik dedykowany temu formatowi powinien mieć ekran A4.

> Tylko jedna ważna informacja, taki zestaw nie nadaje się do
> PDFów wyładowanych grafikami (rysunki, schematy czy wykresy).
potwierdzam
> Do takiego z samym tekstem owszem.
zgadza sie.
mimo wszystko, im wieksza rozdzielczość tym wieksza szansa ze jednak
zobaczysz to co chcesz. O ile wiem to biorac pod uwagę wielosć,
rozdzielczość i cene to toshiba G900 byłaby dobrym typem.
inna możliwość to nawigacja z biedronki. ale tam za pare stów dostaniesz
wprawdzie wiekszy ekran, ale najczęsciej 240x320...

ToMasz