Re: Problem z instalacjÄ… karty telewizyjnej - Leadtek WinFast TV 2000 XP

Autor: JoteR <joter_at_pf.pl>
Data: Thu 24 Dec 2009 - 02:42:09 MET

"vcore" napisał:

> Nie kastrowałem nigdy systemu, natomiast podczas instalacji windowsa
> rzeczywiście miałem problem, a konkretnie błąd kopiowania sterowników
> z płyty, była to paczka Drivers.cab, musiałem dać ESC aby pominąć
> instalacje,
> zapewne ten lib znajdował się w niej więc może tutaj leży problem

Ta biblioteka znajduje się w pliku driver.cab. Być może ten błąd jest
przyczyną późniejszych problemów z kartą TV.

> - i jeśli mnie pamięć nie myli instalując system poprzednio takie miałem
> takie kwiatki (było to około marca 2008) Teraz tak sobie przypomniałem
> że tych plików których instalator nie mógł załadować było kilkanaście...
> niemniej jednak liczyło się dla mnie tylko to że system wstał (i stoi
> nadal, już ponad 2 dni bezawaryjnej pracy).

Niemożność odczytania/znalezienia pliku podczas instalacji Windy często
wskazuje na uszkodzoną pamięć RAM, chociaż jeśli system działa 2 dni
bezawaryjnie, można raczej założyć uszkodzony nośnik lub napęd.
W świetle tego co teraz napisałeś, faktycznie warto sprawdzić tę kartę pod
innym systemem, chociaż ja bym zaczął od diagnostyki pamięci, napędu,
tasiemki i nośnika z Windą. Bo coś się sypie jeszcze przed uruchomieniem
karty TV.

JoteR