Re: Problem z instalacjÄ… karty telewizyjnej - Leadtek WinFast TV 2000 XP

Autor: vcore <mail*wytnij*_at_vcore.pl>
Data: Thu 24 Dec 2009 - 03:03:19 MET

JoteR pisze:
> Ta biblioteka znajduje się w pliku driver.cab. Być może ten błąd jest
> przyczyną późniejszych problemów z kartą TV.

A można to zainstalować jakoś manualnie? np. kopiując ręcznie z nośnika, tylko gdzie to wrzucić, a
wcześniej pewnie trzeba wypakować

> Niemożność odczytania/znalezienia pliku podczas instalacji Windy często
> wskazuje na uszkodzoną pamięć RAM, chociaż jeśli system działa 2 dni
> bezawaryjnie, można raczej założyć uszkodzony nośnik lub napęd.
> W świetle tego co teraz napisałeś, faktycznie warto sprawdzić tę kartę
> pod innym systemem, chociaż ja bym zaczął od diagnostyki pamięci,
> napędu, tasiemki i nośnika z Windą. Bo coś się sypie jeszcze przed
> uruchomieniem karty TV.

Pamięć RAM myślę że można wykluczyć, nigdy nie miałem z nią problemów i w czasie tych 2 dni nie raz
była męczona do granic, natomiast sam nośnik rzeczywiście jest w kiepskim stanie, najbardziej
widoczną skazą jest zdrapana powłoka, na szczęście zdarty obszar jest minimalnie poza obszarem
"nagranym" na płycie, BSoD z kolei powodował plik .sys od sterownika Leadteka, poza kartą i poza tym
co z niÄ… zwiÄ…zane wszystko jest w najlepszym porzÄ…dku.

Właśnie ściągam openSUSE-11.2-KDE4-LiveCD-i686.iso - zobaczymy co z tego wyjdzie, a tak w ogóle to
przydała by się jakaś krótka instrukcja, szczególnie odnośnie tego jaki program mam odpalić by
sprawdzić tą kartę