Re: Problem z instalacjÄ… karty telewizyjnej - Leadtek WinFast TV 2000 XP

Autor: vcore <mail*wytnij*_at_vcore.pl>
Data: Thu 24 Dec 2009 - 00:32:37 MET

JoteR pisze:

> Do kogo ta mowa? Ja mam odpalić Linucha?! Apage... ;->

> Jak nie działa pod świeżą instalką (nieokastrowanej przez nLite) Windy
> XP - znaczy: walnięta. Bo u mnie zadziałała od pierwszego kopa na
> systemie mocno zasyfionym przez eksperymenty z innymi kartami TV.
>
> JoteR

Nie kastrowałem nigdy systemu, natomiast podczas instalacji windowsa rzeczywiście miałem problem, a
konkretnie błąd kopiowania sterowników z płyty, była to paczka Drivers.cab, musiałem dać ESC aby
pominąć instalacje, zapewne ten lib znajdował się w niej więc może tutaj leży problem - i jeśli mnie
pamięć nie myli instalując system poprzednio takie miałem takie kwiatki (było to około marca 2008)
Teraz tak sobie przypomniałem że tych plików których instalator nie mógł załadować było
kilkanaście... niemniej jednak liczyło się dla mnie tylko to że system wstał (i stoi nadal, już
ponad 2 dni bezawaryjnej pracy).

Prócz problemów z kartą wszystko jest wporządku, drukarka działa, pilot działa, czytnik kart działa,
modem działa, pendrive działa, karta dźwiękowa, sieciówka, karta graficzna - zero problemów.
Gwarancja na karcioche już się pewnie skończyła, a znając siebie papiery już dawno na śmietniku,więc
po ptokach, niemniej jednak byłbym cholernie zadowolony jakby odpalił chociaż ChrisTV, bo jest
znacznie lepszy od WF PVR2, no a tak pozatym to działał bez problemu poprzednio więc i teraz powinien.

Pamiętam jak już traciłem nadzieję, kilkukrotne instalowanie sterów, winfast PVR2, przekładanie
karty do różnych slotów cuda i wianki, aż w końcu trafilem przypadkowo na ChrisTV, sciągnąłem -
zainstalowałem, odpaliłem i... cóż za radość z oglądania TV Mango na monitorze :-)

Co do linucha... jak mi ktoś podpowie w jaki sposób zmusić klawiaturę USB (logitech Wave) do
działania przed załadowaniem systemu (np. aby można było włączyć bios) To chętnie sprawdze, akurat
tak się składa że mam OpenSuse i Ubuntu na wyciągnięcie ręki. I tak w ogóle właśnie jeśli mowa już o
problemach natury technicznej mam tez problem z w/w klawiaturą, nie chce działać przed załadowaniem
systemu nawet gdy w biosie włączona jest opcja "Support USB Keyboard" czy coś w tym stylu, co
ciekawe klawiatura ta nie działała z poprzednią płytą główną (DFI lanparty ultra-d nf4) i nie działa
teraz, choć w obu przypadkach opcja "support" była włączona, nie wiem czy problem leży w
prądożerności klawy, ale nie działa ona też przy podłączeniu jej za pomocą przejściówki USB → PS/2