Re: Problem z instalacją karty telewizyjnej - Leadtek WinFast TV 2000 XP

Autor: Konrad Kosmowski <konrad_at_kosmosik.net>
Data: Thu 24 Dec 2009 - 00:53:31 MET

** JoteR <joter@pf.pl> wrote:

> Ochłoń. Przeczytaj *wątek*, najlepiej od początku, nie rzucaj się od razu do
> odpisywania na każdy przeczytany post.

No przecież w następnym przepraszam. Kierowałem tę odpowiedz nie do Ciebie
(pomyłka) tylko do OP. Jeżeli Cię to uraziło to przepraszam. Ale z drugiej
strony nie spinaj się tak - święta są. :)

> Nie strugaj durnia, idź z tym na advocaccy, tam Ci nieźle to wychodzi.

Ale z czym mam iść na advocacy skoro ja w ogóle jej tutaj nie próbuję uprawiać
i piszę co piszę z pod Windows? SERIO. Po prostu chodzi o to, że Windows (w
domyśle XP) sam w sobie nie posiada sterowników do typowych tunerów opartych
np. o układy BTB*. Windows też nie posiada oprogramowania użytkowego aby szybko
sprawdzić czy sterownik je widzi.

Logika tego co napisałem (i nie ja to sugerowałem jako pierwszy) jest taka aby
ściągnąć dystrybucję linuksa i sprawdzić czy pod nią ten sam problem występuje.
Jeżeli to nie zadziała to nic to nie oznacza, ALE jeżeli zadziała tzn. że nie
ma problemu ze sprzętem. Typowa metoda poprzez wykluczanie.

Cały ten zabieg z Linuksem pozwoli tylko na ocenienie czy karta działa czy nie
(jeżeli się okaże, że zadziała).

Naprawdę jeżeli uraziłem Cię pisząc o Linuksie na grupie o pecetach to Cię
przepraszam (chociaż nie rozumiem czemu) i życzę Wesołych Świąt.