Re: Dzi¶ zabolało mnie serce

Autor: nornik <nornik_usun__at_tlen.pl>
Data: Sun 20 Dec 2009 - 23:47:57 MET

> Tak my¶lałem żeby się powoli przygotowywać do odpowiedniego wieku malucha
> i stopniowo dokupować różne elementy żeby zrobić z synem prawdziwa
> makietę, z budynkami, szlabanami, drzewkami i tunelami.
> Czy jest tu jaki¶ zorientowany w temacie?
Tak,
Kiedys mialem jak bylem maly kolejke PIKO, teraz mam 2 synów, 4,5 letniego i
drugiego prawie rocznego.
I kupilem na allegro troche torów, 2 lokomotywy, rozjazdów i takich pierdół,
I starszy zabawia sie tym od czasu do czasu, a widac ze ma frajde z tego...

Tu przejrzyj:
http://www.allegro.pl/listing/search.php?category=46000&string=piko

lub tu: http://www.allegro.pl/3601_ho_1_87.html

nornik