Re: Dziś zabolało mnie serce

Autor: budda <nospam_at_nospam.xx>
Data: Tue 22 Dec 2009 - 23:02:24 MET

W dniu 2009-12-15 15:21, Darkac pisze:

> Czy teraz to ma sens? Ja od 10-ciu lat nie jechałem pociągiem oprócz
> tego że do W-wy po odbiór samochodu z salonu. Mieszkamy co prawda
> kilometr od stacji kolejowej, ale czy obecnie dla malucha pociągi to
> atrakcja? Czy po jednym dniu zabawy nie kopnie tego w kąt?

hah też się nad tym zastanawiam. Dla bardzo małego dziecka to są za
delikatne sprzęty, natomiast większe pewnie będzie wolało komputer
(niestety). Ja bym się sam chętnie pobawił ;)

> Czy kolejki PIKO są jeszcze produkowane, czy pozostaje tylko odzysk np.
> z Allegro? A może są jakieś nowe generacje?

przez przypadek byłem ostatnio w Gdyni, i przez przypadek zaszedłem do
sklepu modelarskiego. Była całe dwie wielkie gabloty z kolejkami PIKO i
jakiejś innej firmy, ale chyba kompatybilne z PIKO. Drogie (jak na moją
studencką kieszeń), ale wzbudziły mój zachwyt. Były oczywiście
lokomotywy i najróżniejsze wagony, i wyobraźcie sobie, że był np. wagon
Tanich Linii Kolejowych (!) pomalowany zgodnie z ich obecnymi barwami.
Po prostu miodzio, sam bym się pobawił gdyby było mnie stać. Oczywiście
były też wszelkiego rodzaju akcesoria do budowania makiet, czyli
elementy tuneli, wiaduktów itp.

--
pozdrawiam
Grzegorz Olszewski