Re: Dziś zabolało mnie serce

Autor: Darkac <darkac2_at_wp.pl>
Data: Tue 15 Dec 2009 - 15:21:34 MET

Użytkownik "Zachu" <zsdfv@wx.pl> napisał w wiadomości
news:hfrn5p$ru6$1@inews.gazeta.pl...

> Jeszcze można się załapać ;)
> http://muzkol.pl/pl/Artykuly/Makieta.aspx
>
> --
> Zachu

Trochę to będzie poza tematem, ale jak już wilk został wywołany z lasu to go
przygarnę.
Jak byłem mały to na kilka dni Tata pożyczył od znajomego kolejkę PIKO. Dwie
lokomotywy: parowa i elektryczna, dużo wagonów towarowych i osobowych oraz
sporo szyn i rozjazdów. Prędkość regulowało się pokrętłem na zasilaczu.
Potem całe dzieciństwo marzyłem o takiej kolejce, ale nie było nas stać.
Postanowiłem, że jak będę miał syna to kupię mu taką kolejkę i przy okazji
sam się pobawię, czym zrealizuję swoje marzenia z dzieciństwa.
No i kilka miesięcy temu urodził mi się syn. Szybko się rozwija i
przypomniało mi się o kolejce.
Czy teraz to ma sens? Ja od 10-ciu lat nie jechałem pociągiem oprócz tego że
do W-wy po odbiór samochodu z salonu. Mieszkamy co prawda kilometr od stacji
kolejowej, ale czy obecnie dla malucha pociągi to atrakcja? Czy po jednym
dniu zabawy nie kopnie tego w kąt?
Czy kolejki PIKO są jeszcze produkowane, czy pozostaje tylko odzysk np. z
Allegro? A może są jakieś nowe generacje?
Na razie jak rzuciłem w Allegro hasło "kolejka elektryczna" to prawie
wszystko to prymitywne zabaweczki: dwa byle jakie wagoniki, i dwa metry toru
bez rozjazdów.
Tak myślałem żeby się powoli przygotowywać do odpowiedniego wieku malucha i
stopniowo dokupować różne elementy żeby zrobić z synem prawdziwa makietę, z
budynkami, szlabanami, drzewkami i tunelami.
Czy jest tu jakiś zorientowany w temacie?