Re: Karkołomny eksperyment

Autor: Swiezak <suckMYrocket!!!_at_gmail.com>
Data: Sat 19 Dec 2009 - 03:55:40 MET

Użytkownik "Michal AKA Miki" <jakistammichal@z.onetu.pl> napisał w
wiadomości news:hgehlu$5d8$1@inews.gazeta.pl...
> Użytkownik "Swiezak" <suckMYrocket!!!@gmail.com> napisał w wiadomości

> Wiesz, dzisiaj zal ci dysku, jutro bedzie ci zal danych, ktore stracisz,
> jak bedziesz dalej korzystal z dysku.
> A odmowi on posluszenstwa na pewno.
>
> Kolejna rzecz - system napotykajac badblock na HDD potrafi zmulic komputer
> w taki sposob, ze sie szybko odechciewa na nim pracowac.
>
> Kolejna rzecz - nie masz zadnej pewnosci, ze ilosc badblockow nie bedzie
> wzrastac. Bardzo czesto ich ilosc szybko rosnie, takze co zapiszesz
> dzisiaj, mozesz pogrzebac jutro.

> [...]

Próbowałem. Nawet nie jednym, jednak jak zaczęło skanować uszkodzony
obszar... To nawet pomimo względnie przyzwoitej mocy obliczeniowej mojego
kompa po dwóch dniach zwątpiłem.

Pozdro, M.

__________ Information from ESET Smart Security, version of virus signature database 4700 (20091218) __________

http://www.eset.com