Re: Karkołomny eksperyment

Autor: Michal AKA Miki <jakistammichal_at_z.onetu.pl>
Data: Fri 18 Dec 2009 - 01:17:00 MET

Użytkownik "Swiezak" <suckMYrocket!!!@gmail.com> napisał w wiadomości
news:hgdhfg$kve$1@news.task.gda.pl...

> Użytkownik "Jacek Maciejewski" <jacmacwytnij@o2.pl> napisał w wiadomości

> Dysk już dawno jest spartycjonowany, tyle tylko, że żal mi strasznie tych
> kilkudziesięciu uszkodzonych gb, a trudno mi określić, któy dokładnie
> obszar jest niepewny,a któy jest już kompletnie dead.

Wiesz, dzisiaj zal ci dysku, jutro bedzie ci zal danych, ktore stracisz, jak
bedziesz dalej korzystal z dysku.
A odmowi on posluszenstwa na pewno.

Kolejna rzecz - system napotykajac badblock na HDD potrafi zmulic komputer w
taki sposob, ze sie szybko odechciewa na nim pracowac.

Kolejna rzecz - nie masz zadnej pewnosci, ze ilosc badblockow nie bedzie
wzrastac. Bardzo czesto ich ilosc szybko rosnie, takze co zapiszesz dzisiaj,
mozesz pogrzebac jutro.

Kolejna rzecz - kompresja jest przybijaniem gwozdzia do trumny. zeby
wyciagnac dane ze skompresowanego obszaru, musi on byc caly bezblednie
odczytany. Jesli jakikolwiek jego fragment nie bedzie odczytywalny, stracisz
calosc skompresowanych danych.

Jesli juz chcesz koniecznie bawic sie z dyskiem w celach edukacyjnych, wez
jakis Hirens boot i potraktuj dysk programem do skanowania powierzchni -
chociazby tym nie lubianym przez specjalistow HDD regeneratorem, albo jakims
programem producenta dysku.

> Pozdro, M.
>
> __________ Information from ESET Smart Security, version of virus
> signature database 4696 (20091217) __________

> http://www.eset.com

A to na koniec - wez to usun, tak jak sugerowali koledzy.

Pozdrawiam
Michal