Re: Czemu bateryjki umierają?

Autor: rageofhonor <wein_at_wp.pl>
Data: Sat 19 Dec 2009 - 02:40:08 MET

Użytkownik "RadoslawF" <radoslawfl@wp.pl> napisał w wiadomości
news:hgh110$874$1@node2.news.atman.pl...
> Dnia 2009-12-18 23:09, Użytkownik Przemysław Adam Śmiejek napisał:
> Przeczytaj co na starej pisze i poszukaj takiej samej lub zamiennika.

Nie wiem jak było 7 lat temu ale na mojej pisze CR2032. Nigdy nie zmieniana
na płycie Gigabyte'a. Ma około 2 lat.
To nie laptop że posiada akumulatorek. Może kiedyś stosowano akumulaory ale
się jeszcze nie spotkałem z czymś takim.

Jeżeli padają szybko baterie przyczyną może być to że komputery są długo bez
prądu lub kiepska bateria. Prawdopodobne też może być jakieś przepięcie.
Bateria podtrzymuje BIOS gdy komputer jest wyłączony.