Re: MFP z obsługą dwóch linii telefonicznych

Autor: Michal AKA Miki <jakistammichal_at_z.onetu.pl>
Data: Fri 18 Dec 2009 - 01:34:19 MET

Użytkownik "Konrad Kosmowski" <konrad@kosmosik.net> napisał w wiadomości
news:ep8qv6-reo.ln1@kosmosik.net...
> Witam, szukam MFP (urządzenie wielofunkcyjne) z obsługą dwóch niezależnych
> analogowych linii faksowych... i coś nie mogę znaleźć. Preferowany Lexmark
> lub
> HP ale w zasadzie może być cokolwiek.

Ja sie z takowymi spotkalem tylko przy duzych kserokopiarkach (np. z
Minolty)
Niemniej jednak nawet tutaj byly jakies ograniczenia (tylko nie pamietam
dokladnie jakie... ale chyba nie dalo sie wysylac dwoma liniami
jednoczesnie, tylko jedno do wysylania, a drugie do odbierania - chyba jakos
tak)
A poza tym taki modul faksu do Minolty (model Bizhub c253) kosztowal cos
1000eur...
Watpie, czy znajdziesz cos w "tanich" MFP

Pozdrawiam
Michal