Re: Jaki żywotny i funkcjonalny - Acer albo Dell - polecicie

Autor: Michal AKA Miki <jakistammichal_at_z.onetu.pl>
Data: Thu 17 Dec 2009 - 00:54:51 MET

Użytkownik "Maciek "Babcia" Dobosz" <babcia@jewish.org.pl> napisał w
wiadomości news:57nhi5t9la5vbi0vkqbjh40ebc6bsa949d@4ax.com...

> Tylko ze serwis zwykle chwalony dał mi dziś plamę. W moje łapki trafił
> XPS 1330 na gwarancji NBD. User kupił go rok temu i poprosił wczoraj
> bym mu pomógł czemu nie działa. Szybka diagnoza - padł dysk. Ichni
> program diegnostyczny z płytki twierdzi to samo. Telefon do sewisu -
> kurier będzie jutro. No to OK. Ake coś mnie tknęło i mówię ze poprosze
> o dysk z preinstalowanycm systemem do właściciel - trąba swoją drogą -
> niw zrobił na pcozątku dysku do odzysku systemu. A tu ZONK - nie ma
> takiej możliwości. No to proszę o płytkę instalacyjną systemu. No i
> [...]

Na moj nos przypuszczam, ze tak byl wlasnie skompletowany ten laptop - DELL
zazwyczaj negocjuje z firmami konfiguracje, a plyty CD/DVD sa jednym z
elementow takiego zestawu (tak jak preinstalacja systemu operacyjnego -
mozna to nawet zrobic wg twoich standardow, jesli masz wystarczajaca sile
nabywcza :) ).
Nie wiem, jak to wyglada u klientow indywidualnych, jak rowniez nie wiem,
ktorym kanalem ten laptop zostal kupiony.
A tak na zdrowy rozum - serwis raczej nie zajmuje sie systemem operacyjnym.
Preinstalacja oprogramowania odbywa sie w fabryce, a serwis normalnie nie ma
takiej potrzeby.

A tak a'propos serwisu DELLa - oni i u mnie mieli pare wpadek, np. przyslali
mi ostatnio klawiature ale w standardzie polskim "maszynistki" :)
Oczywiscie po reklamacji doslali druga, a ta nam sprezentowali :)
Zdarzylo sie tez, ze na dysk czekalismy 3 dni...
Ale pomimo wpadek - prezentuja naprawde dobry poziom obslugi klienta,
szczegolnie tego biznesowego :)

Pozdrawiam
Michal