Re: Zasilacz do laptoka

Autor: Wojciech Kulesza <wojtek_at_nospamnoping.org>
Data: Thu 17 Dec 2009 - 00:29:56 MET

Chichotek pisze:

> Szanse ma, ale po co chcesz sobie zniszczyć baterię? Poszukaj w necie,
> napewno znajdziesz odpowiedni zasilacz, sklepHP nie grzeszy kompetencją...

No właśnie szukam od dwóch godzin takiego zasilacza. Zawsze coś mi się
nie zgadza. Znalazłem np. taki zasilacz:
http://allegro.pl/item812074676_812074676.html Niby wszystko jest OK, bo
i napięcie, natężenie i moc się zgadza. Wydaje się, że wtyk też.
Natomiast przykładowe modele komputera już nie.

Wojtek