Problem z kartąsieciowąktórej nie ma :|

Autor: Maku <attyla_at_poczta.onet.pl>
Data: Mon 14 Dec 2009 - 14:59:58 MET

Witam,
Wymieniłem płytę główną w kompie mojej mamy - płytka Gigabyte GA 7N400.
Kupiłem na allegro bo już takich płytek nowych nie uświadczysz...

Na stronie producenta czytam że ten model płyty nie posiada zintegrowanej karty
sieciowej http://www.gigabyte.pl/products/mb/specs/ga-7n400.html
Niemniej płytką którą kupiłem ma. I jest to ponad wszelką wątpliwość model GA
7N400 (nie -L i nie -Pro2).

W BIOSie nie ma opcji włączenia i wyłączenia zintegrowanej karty sieciowej, w
ogóle w "Integrated Peripherals" nie ma o niej słowa. Wgrałem bios ze strony
producenta.
Windows XP kartę wykrył, sterowniki zainstalowałem (dostarczone na stronie
producenta razem ze sterownikami do chipsetu :) ) karta w systemie jest
pokazywana jako poprawnie działająca.
Ustawienia protokołu tcp/ip są ręczne (adres IP, maska, brama, serwery dns)
Windows w połączeniach sieciowych pokazuje stan karty jako "połączono".

I na tym się kończy...
Internet nie działa, stronki się nie pingują generalnie komp zachowuje się tak
jakby netu nie było...

Czy ktoś spotkał się kiedyś z podobnym problemem i mógłby pomóc zanim
zainwestuję w nową kartę sieciową ?

Pozdrawiam,
Maku