Re: Problem z kartąsieciowąktórej nie ma :|

Autor: Jacek Maciejewski <jacmacwytnij_at_o2.pl>
Data: Mon 14 Dec 2009 - 19:32:15 MET

Dnia Mon, 14 Dec 2009 14:59:58 +0100, Maku napisał(a):

> Na stronie producenta czytam że ten model płyty nie posiada zintegrowanej karty
> sieciowej http://www.gigabyte.pl/products/mb/specs/ga-7n400.html
> Niemniej płytką którą kupiłem ma. I jest to ponad wszelką wątpliwość model GA
> 7N400 (nie -L i nie -Pro2).
Wykonań GA-7N400 jest kilka, z kartą sieciową on-board są GA-7N400S i S-L
(pewnie też Pro). Sprawdź czy na twojej płycie koło slotu AGP jest scalak
karty, RTL8100, RTL8110 czy podobny. Jak nie ma to choćbyś nie wiem co
instalował, sieci i tak nie będzie :)

> W BIOSie nie ma opcji włączenia i wyłączenia zintegrowanej karty sieciowej, w
> ogóle w "Integrated Peripherals" nie ma o niej słowa. Wgrałem bios ze strony
> producenta.
Jak w biosie nie było opcji to zapewne i karty nie było. Ogólnie polecam
wnikliwą lekturę strony Gigabyte, wszystko tam znajdziesz.

--
Jacek