Re: Wewnętrzny czytnik kart - jaki?

Autor: Robbo <robbo_at_i.luv.spam.com>
Data: Mon 14 Dec 2009 - 14:51:30 MET

Użytkownik "chemik333" <chemik333 @ wp.pl> napisał w wiadomości
news:hg35i5$c22$1@nemesis.news.neostrada.pl...

> Jezeli mysisz ze tylko, to sie mylisz. Zadaje pytanie na podstawie
> doswiadczen. A Ty na jakiej podstawie to stwierdzasz? Mam / mialem w swym
> marnym doswiadczeniu 7 czytnikow. Kazdy doglebnie sprawdzony z kazda z
> kart
> (ktorych tez mam troche...).

Się troche podlacze off topic. Moglbys polecic ktorys z przetestowanych
czytnikow zewnetrznych, chodzi mi o odczyt głównie Compact Flash. Który
oferuje prędkości rzędu kilkunastu mega na sekundę, najlepiej 20 i wiecej...
Tez myslalem ze potrzebuje czytnika za 200zl ale za taka cene wole przebolec
te marne 6-7mb które obecnie uzyskuję. Ale jeśli jest coś na rynku łatwo
dostępne uzyskujące odczyty na poziomie 20 mega/sek. i w cenie 30-50zł to
chętnie zakupię.

--
rb