Re: Wewnętrzny czytnik kart - jaki?

Autor: chemik333 <_at_>
Data: Mon 14 Dec 2009 - 18:38:04 MET

Robbo wrote:
> Się troche podlacze off topic. Moglbys polecic ktorys z
> przetestowanych czytnikow zewnetrznych, chodzi mi o odczyt głównie
> Compact Flash. Który oferuje prędkości rzędu kilkunastu mega na
> sekundę, najlepiej 20 i wiecej... Tez myslalem ze potrzebuje czytnika
> za 200zl ale za taka cene wole przebolec te marne 6-7mb które obecnie
> uzyskuję. Ale jeśli jest coś na rynku łatwo dostępne uzyskujące
> odczyty na poziomie 20 mega/sek. i w cenie 30-50zł to chętnie zakupię.

Chociazby wyzej wspomniany Sweex.
Wejdz na allegro do czytnikow i tam wpisz sweex. Ludzie to za grosze
sprzedaja. Jest opisany jako transfer 4000KB. G... prawda. Sam jak wyjalem
go przypadkiem z pudelka po pol roku zalegania w kacie oczy wywalilem widzac
transfery. Specjalnie dla Ciebie wlasnie zrobilem maly tescik. Program Total
Commander i jego wskazania predkosci. Karta CF Sandisk Extreme III 4GB.

Zapis na karcie:
Pliki male (po ok. 2MB) = 15MB/s.
Pliki srednie (po ok. 12MB) = 18MB/s
Pliki duze (filmy po ok. 730MB) = 19MB/s

Odczyt z karty:
Pliki male i srednie (wielkosci jak w zapisie) = 22MB/s
Pliki duze (jak w zapisie) = 24MB/s

Przy okazji sprawdzilem ta karte SD 2GB kingstona. Ma transfery w obie manki
po 15MB.
A myslalem ze to szit...!

Qrka ja chyba go wezme i jakis przykleje do zaslepki 3,5" w ktorej wczesniej
zrobie otwor.

--
chemik333