Re: Awaryjność laptopów - Asus, Toshiba, Sony najlepsze

Autor: Swiezak <suckMYrocket!!!_at_gmail.com>
Data: Thu 10 Dec 2009 - 11:35:45 MET

L:enowo nigdy już nie kupię. Tytanowa obudowa to bzdura i jedna wielka
kpina, a same komputery też są takie sobie. przede wszystkim czesto
niekompatybilne z innymi akcesoriami. Żeby znaleźć odpowiedni dysk do mojego
starego serii T musiałem objechać dwie giełdy, zanim w końcu coś znalazłęm
.Jedyna zaleta to to, że jak coś się spierdzieli (złamie się przycisk,
klawiatura nie styka na mikrotykach, etc.) to są tanie akcesoria (zwłąszcza
na allegro). No chyba, że od czasów Lenovo coś się zmieniło. Natomiast
żadnego IBM`a serii T nigdy już więcej nie kupie.

Pozdro, M.