Dysk z latopa, a tradycyjny pC

Autor: Swiezak <suckMYrocket!!!_at_gmail.com>
Data: Thu 10 Dec 2009 - 11:32:54 MET

Mam dwa dyski twarde. Jeden WD 40, a drugi 200 (ten praktycznie w po³owie
rozwalony, tyle, ¿e sektor rozruchowy jest ok, dzia³a jako magazyn dla
wszelkiego badziewia). Zaczê³y siê natomiast problemy z komputerem. Odnosze
wra¿enie, ¿e drugi dysk te¿ mo¿e powoli padaæ (bo zaczynaj± siê coraz
czê¶ciej pojawiaæ BAD Sectory, chocia¿, jak napisa³em wcze¶niej S.M.a.R.T.
na razie nic nie wykrywa). Obydwa dyski ATA. Mam te¿ dysk z laptopa. Laptop
jest stary , rozwalony, z przepalon± matryc± (albo p³yt± g³ówn±, ch... wie
co). Jest w nim natomiast dobry dysk Toshiba 40, prawie nówka. W idealnym
stanie. Chcia³bym go wykorzystaæ, bo szkoda mi kupowaæ nowy dysk, a trochê
wolnego miejsca by siê przyda³o, ¿eby wreszcie wzi±æ t± nieszczêsn± 200 i
wywaliæ w cholere. Natomiast nie wiem, czy istniej em mozliwo¶c podpiêciua
dyskuy laptopowego do tradycyjnego komputera.

Pozdrawiam, M.

__________ Information from ESET Smart Security, version of virus signature database 4674 (20091209) __________

http://www.eset.com