Re: Awaryjność laptopów - Asus, Toshiba, Sony najlepsze

Autor: ąćęłńóśźż <j.666_at_gazeta.pl>
Data: Wed 09 Dec 2009 - 13:31:23 MET

No cóż, postanowiłem więc wypróbować HP nc6320 z matrycą 15'' 1400×1050.

Cena jednak niższa niż T60, zresztą T60 z przekątną 15'' (nie wide!) nie można trafić.

Alternatywą mógłby być R51 z SXGA+ FlexWiev i Core Duo.

Design Ajbiemki z touch-padem, Å‚ech-touch-kÄ… i czterema przyciskami to miodzik :-)

Ale IBM/Lenovo nie ma gniazda szeregowego, na którym mi zależy gdyby były kłopoty z przejściówką, no i nc6320 ma w standardzie
czytnik kart pamięci, idealne np. dla zrzucania zdjęć.

Zobaczymy, to nie samochód ;-))
JaC

-----