Re: Kabel do dwóch monitorów + projektora

Autor: Jacek Kalinski <jacek_kal_at_go2._NOSPAMPLEASE_.pl>
Data: Wed 09 Dec 2009 - 23:13:52 MET

W artykule <hfou3g$2lo$1@news.onet.pl>, Grzegorz Brycki napisa³(a):

> Mam dwa monitory (rozszerzony pulpit) + projektor. Chcia³bym kabel,
> który bez przepinania kabli móg³bym prze³±czaæ siê miêdzy projektorem a
> drugim monitorem - jaki¶ taki rozdzielnik z prze³±cznikiem?

Wg mnie, to szukasz prze³±cznika VGA lub DVI, a nie kabla.
Pod³±czasz:
z³±cze1 -> monitor1
zlacze2 \
projektor / switch -> monitor2

Mam tak± konfiguracjê (tylko zamiast projektora, drugi komputer) i dzia³a
jak trzeba. A z³±cza kabli dopasowujesz do wyj¶æ w karcie graficznej,
projektorze i monitorach.

Jacek