Re: Kabel do dwóch monitorów + projektora

Autor: Konrad Kosmowski <konrad_at_kosmosik.net>
Data: Thu 10 Dec 2009 - 00:47:18 MET

** Grzegorz Brycki <grzegorz.brycki@op.pl> wrote:

> Mam dwa monitory (rozszerzony pulpit) + projektor. Chciałbym kabel, który bez
> przepinania kabli mógłbym przełączać się między projektorem a drugim
> monitorem - jakiś taki rozdzielnik z przełącznikiem?

Taki rozdzielnik nazywa się KVM (ale będziesz używał tylko V z tego akronimu).

Natomiast jeżeli to nie jest jakiś super wypasiony projektor oraz nie masz
zamiaru na nim wyświetlać grafiki wymagającej wydajnej akceleracji 3D to może
najwygodniej będzie po prostu dołożyć kartę graficzną do obsługi projektora?
Koszt tego rozwiązania będzie zbliżony do kosztu zakupu KVM, a nie będziesz
musiał nic ręcznie przełączać (poza systemem operacyjnym).