Re: Co zrobić z kablami ;-) ?

Autor: ***Einstein*** <einstein_2003_at_@o2.pl>
Data: Tue 08 Dec 2009 - 07:25:43 MET

Witam
Powiem tak, jeżeli aby wyjąc komputer chcesz odstawiac biurko to mozna użyć
specjalnych uchwytów do kabli przyklejanych do powierzchni biurka +np.
opaski do przewodów. Ale problem zaczyna się wówczas jak zachodzi potrzeba
dostępu do obudowy. Miałem ostatnio przypadek, że kolega pospinał kable
sygnałowe od serwerów, próbowałem wyjąć kompa ze specjalnego mebla i
niestety musiałem pozdejmować cały sprzęt aby odsunąć szafkę (wykładzina pod
spodem).

Pozdrawiam