Re: Co zrobić z kablami ;-) ?

Autor: Piotr Rezmer <piotr.rezmer_bez_spamu_at_ens.net.pl>
Data: Tue 08 Dec 2009 - 07:44:10 MET

Radek D pisze:
> Mnie chodzi o biurko, które by wyglądało mniej więcej tak:
> http://www.allegro.pl/item831627767.html
> i miało funkcjonalność taką jak to "plastikowe" i to:
> http://www.allegro.pl/item840313911.html

Powyższe biurka może mają dużo gadżetów ale są nieergonomiczne. Półka
pod blatem na klawiaturę to przeżytek z czasów monitorów CRT, gdy
monitor zajmował większą część blatu i trzeba było się od niego odsunąć.
Półka w dolnej części biurka nie pozwala z kolei wyprostować nóg.
Zastanów się czy na pewno chcesz by biurko pełniło rolę magazynu sprzętu
czy też miejsca do pracy. Moim zdaniem lepiej przenieść wszystkie zbędne
gadżety typu drukarka, skanery, modemy, komputer nieco dalej od biurka;
najlepiej zostawić na nim monitor,kbd,mysz.

Obecnie skłaniam się ku rozwiązaniom typu:
http://www.ikea.com/pl/pl/catalog/products/60117021
+ nogi o regulowanej wysokości:
http://www.ikea.com/pl/pl/catalog/products/60105301

Dzięki temu można dopasować wysokość blatu do fotela i użytkownika.

--
pozdrawiam
Piotr