Re: Co zrobić z kablami ;-) ?

Autor: Animka <animka_at_to.nie.ja.wp.pl>
Data: Mon 07 Dec 2009 - 17:09:35 MET

Radek D pisze:

> Mnie chodzi o biurko, które by wyglądało mniej więcej tak:
> http://www.allegro.pl/item831627767.html

> i miało funkcjonalność taką jak to "plastikowe" i to:
> http://www.allegro.pl/item840313911.html

http://www.allegro.pl/item840313911.html
Ścianka tylna to utrapienie. Najlepiej zdjąć . Ponadto by sie przydała
półka nad podłogą - na całą szerokość.

Mnie tam robili kiedyś moje biurko do sprzętu komputerowego na
obstalunek. Oczywiście stolarz to robił.

> Plus do tego jakiś zmyślny sposób na ukrycie kabli, łatwy dostęp
> do obudowy BigTower (jakieś 70 cm wysokości) i blat o długości 200cm.

Przydałby się jakiś schowek, bo wszystkie kable walają się z tylu, za
biurkiem i pod biurkiem. U mnie tego nie widać, ale jak sie odsunie
biurko od ściany to widok niezbyt ciekawy.

--
animka