Re: Dysk sieciowy dla domu

Autor: Adam 'Adak' Kępiński <adak_at_poczta.onet.pl>
Data: Sat 05 Dec 2009 - 15:47:37 MET

> Mam cos takiego:
>
> Wysylka duzego pliku na serwer - 1.3-1.8 MB/s
> Pobieranie z serwera - 2.7-3MB/s

Ja mam jakiegos Weelanda z RJ45 i kupujac wiedzialem w co sie pakuje.
Upload rzedu 3MB/s
Download ok 3-4MB/s.

Przez USB oczywiscie wymaksowuje interface ;-)

Ja to bym sie martwil o chlodzenie czegos takiego na dluzsza mete - jesli
przypina sie to przez USB - zaden problem bo za chwile sie wylacza.
Ale jesli czpeia sie przez RJ45 24/7 to... no coz - dyski sie jednak grzeja
a tam nie ma zadnego chlodzenia.

Ja mam czepiony 24/7 przez wlasnie RJ45, ale stoi nad tym wiatrak 120mm, a
sam dysk wylacza sie po godzinie bezczynnosci.

--
Adam 'Adak' Kępiński    adak61@tlen.pl    GG: 1004327