Re: Dysk sieciowy dla domu

Autor: Jakub Jewuła <biuro_at_skanowanie.com.pl>
Data: Wed 02 Dec 2009 - 14:04:27 MET

Użytkownik "Piotr Rezmer" <piotr.rezmer_bez_spamu@ens.net.pl> napisał w
wiadomości news:hf5ndh$sar$2@inews.gazeta.pl...
> Napisz z jakimi NAS-ami się spotkałeś i jakie były transfery. Zastanawiam
> się nad Synology DS-409+

Mam cos takiego:

Wysylka duzego pliku na serwer - 1.3-1.8 MB/s
Pobieranie z serwera - 2.7-3MB/s

Z tego co wiem wszystkie tego typu obudowy maja podobnie.
Chyba, ze sie myle - gdyby ktos znal obudowe na dyski ATA
z serwerem FTP dajaca wieksze transwery to prosze sie podzielic...

W sumie u mnie obudowa sie sprawdza - zastapilem nia serwer
ftp na komputerze, z ktorym mialem rozne problemy. Obudowa dziala,
ale oprogramowanie dotyczace ftp jest wyjadkowo bidne - nie widac
nawet czy ktos jest zalogowany.
Bede musial za jakis czas poszukac czegos bardziej zaawansowanego.