Re: SATA 500GB - ktory wybrac?

Autor: GLaF <glaf_at_niema.takiego.numeru.pl>
Data: Fri 04 Dec 2009 - 01:14:03 MET

Dnia Thu, 3 Dec 2009 22:10:11 +0100, de Fresz napisał(a):

> Ale jakie masz podstawy - jaka próbka, jakie sytuacje?

Przymierzałem się od dłuższego czasu do kupna 500GB/talerz i śledziłem pod
tym kątem fora. Np. na forum pure.pc jest dość obszerny wątek o tym dysku.
Oczywiście statystyk od dystrybutorów i serwisów gwarancyjnych, które
pozwoliłyby obiektywnie i jednoznacznie ocenić sytuację, nie znam. Ale po
tym co się o tym dysku naczytałem (a czytałem też i o innych), Barracudy z
serii 11 i 12 nikomu bym nie polecał.

--
GLaF