Re: SATA 500GB - ktory wybrac?

Autor: de Fresz <defresz_at_nospam.o2.pl>
Data: Fri 04 Dec 2009 - 15:47:21 MET

On 2009-12-04 01:14:03 +0100, GLaF <glaf@niema.takiego.numeru.pl> said:

> Przymierzałem się od dłuższego czasu do kupna 500GB/talerz i śledziłem pod
> tym kątem fora. Np. na forum pure.pc jest dość obszerny wątek o tym dysku.

Niestety, mam nieodparte wrażenie, że ten wątek jest raczej dowodem
abnegacji technicznej cześci wypowiadających się tam ludzi. Raz że
większość narzekaczy nie widzi różnicy pomiędzy realokowanym sektorem,
a badem, dwa, że nie docierają do nich proste przekazy od producent, że
z racji drobnej odmienności ich produktu (właśnie w kwestii
raportowania SMART) należy używać dedykowanych narzędzi. I tak patrzą
na te wyniki z softu firm trzecich, nie do końca rozumieją co widzą i
lecą z płaczem do sklepu, bo dali się przecież naciągnąć. Ech...
Bardziej mnie dziwi i zastanawia rozbieżność w opiniach co do głośności
- albo jest tu faktycznie spory rozrzut i ja, wraz z moimi znajomymi
poprostu trafiliśmy na jakąś wyjątkowo dobrą partię (dyski kupowane w
różnych miejscach, w sporych odstępach czasowych), albo nie wiem co.

--
Pozdrawiam
de Fresz