Re: SATA 500GB - ktory wybrac?

Autor: kamil <kamil_at_spam.com>
Data: Thu 03 Dec 2009 - 16:30:58 MET

"Dawid" <maniera@neostada.pl> wrote in message
news:hf88a8$9rq$1@atlantis.news.neostrada.pl...

> Witam
> O czym Ty piszesz? Dyski WD na gwarancji wymienia się bez problemu.
> http://support.wdc.com/warranty/index_end.asp?lang=en
> Tutaj sprawdzasz gwarancję, nadajesz nr RMA, wysyłasz pod wskazany adres w
> Polsce, po ok 1 do 2 tygodniach kurier przywozi Ci nowy dysk do domu.
> Niekiedy nawet lepszy od wysłanego.
> Dlatego na Allegro zepsute dyski WD mają duże wzięcie.
> Mając nr seryjny sprawdzamy gwarancje i jazda, żadne papierki nie

Dlaczego Allegrowicze sami nie odesla dysku, po czym sprzedadza za kilka
razy wiecej ten lepszy, ktory kurier przywiozl do domu?

Troche mi to pachnie sprzedawaniem samochodu z usterka "panie, pan to za
100zl w kazdym warsztacie zrobi", ktora konczy sie wpakowaniem w auto polowy
jego wartosci.

Pozdrawiam
Kamil