Re: sterowniki-nie daję sobie rady

Autor: Tomek <marekjan63_at_o2.pl>
Data: Wed 02 Dec 2009 - 14:00:58 MET

Użytkownik "Michal Lukasik" <michu_l@tlenCUT.pl> napisał w wiadomości
news:qbt46yt3f32l.dlg@smutas.org...

> A próbowałeś tego?
> 'Automatically find drivers for my NVIDIA products'
> http://www.nvidia.co.uk/Download/PreScan.aspx?lang=en-uk
>
> Tu masz stary sterownik, ale za to z "lekko strawnym" GUI. ;D
> www.nitka.net.pl/~michu/30.82_winxp.exe

Podziękowania.
Nie póbowąłem tych automatów do znajdywania sterowników
gdyż (podobnież) one wykrywają tylko to, co im DA system
operacyjny (podobnie jak program Everest).
I śmignęloby mi coś przed oczyma, trudno orzec co się
załadowało do system32 a człowiek głupi jest i nie
wie, czy ten stary sprzęt działa, czy ma działać, czy nie.
Niestety, jak to w wersji "za darmo" są różne podejścia
programistów do stron Internetowych do ściagania sterowników
i czasem tylko Pan Bóg raczy wiedzieć, czym kierował się
programista, dając akkurat taką architekturę strony, że
połapać się w tym wszystkim za nic nie można.
Oj, nauczyły mnie te ostatnie dni, nauczyły...
Z resztą sam sterownik do grafiki wybrałem "Mx 400-32".
Na zasadzie "czuja"- a może tu chodzi o system 32 bitowy?
Bo karta ma oznaczenie GeForce2 MX200/400.
Podziękowania1.
Tomek.