Re: FS Amilo Pro V2085

Autor: Jerzy <kosmonautaWYTNIJTO_at_autograf.pl>
Data: Sun 11 Mar 2007 - 21:39:12 MET

> [...]
> Jesli chodzi o wydajnosc kompa to oceniam ja bardzo dobrze. Procesor w
> zupelnosci wystarczajacy ilosc ramu rowniz. Dosc dlugo pracuje na
> baterii. Przy matrycy ustawionej na 50% i wylaczonym WIFI mozna
> popracowac prawie 4 godziny. Wielka zaleta dla mnie w nim jest slot
> PCMCIA i doskonala karta WIFI a raczej antena...
> Jedyne co mi sie nie podoba to jakosc nadruku na klawiszach. Mam wersje
> z czarna klawiatura i napisy bardzo szybko sie zabrudzily. Nie da sie
> tego wyczyscic. Nie scieraja sie ale ciemnieja.
> Jak masz jakies konkretne pytania to smialo.

Z tego co sie zorientowalem to ruszy na nim Vista buisness bo uklad graficzny
jaki ma ten notebook spelnia jej wymagania. Masz jakies dosiwaczenie w tej
materii ?

Chodzi o to ze ten notebook jest w dosc atrakcyjnej cenie teraz a np nie moge
znalezc notebooka "bez systemu" na core 2 duo w cenie do 2500 brutto z
gwarancja na co najmniej 2 lata.

> Choc wydaje mi sie, ze teraz sa ciekawsze propozycje niz v2085.

Masz jakies konkretne modele na myśli ?