Re: FS Amilo Pro V2085

Autor: RudeBoy <g.kopec_at_SPAM_BLOKdobaku.pl>
Data: Sun 11 Mar 2007 - 16:19:15 MET

Ja mam v2085. Uzywam tego od jakiegos pol roku.
Mam wersje z 1GB ramu.
Jest to klasyczny laptop. Elegancki i estetyczny z solidna obudowa.
Jesli chodzi o wydajnosc kompa to oceniam ja bardzo dobrze. Procesor w
zupelnosci wystarczajacy ilosc ramu rowniz. Dosc dlugo pracuje na
baterii. Przy matrycy ustawionej na 50% i wylaczonym WIFI mozna
popracowac prawie 4 godziny. Wielka zaleta dla mnie w nim jest slot
PCMCIA i doskonala karta WIFI a raczej antena...
Jedyne co mi sie nie podoba to jakosc nadruku na klawiszach. Mam wersje
z czarna klawiatura i napisy bardzo szybko sie zabrudzily. Nie da sie
tego wyczyscic. Nie scieraja sie ale ciemnieja.
Jak masz jakies konkretne pytania to smialo.
Choc wydaje mi sie, ze teraz sa ciekawsze propozycje niz v2085.

RudeBoy