Re: PQI U339 PRO czy KINGSTON DTII+ MIGO?

Autor: march <march_at_go2.pl>
Data: Sun 11 Mar 2007 - 21:39:50 MET

> No ale ten MIGO który proponujesz to przecież inna
> półka cenowa i jakościowa, więc do niego nie jestem w stanie się odnieść.

Cena obu modeli na Allegro jest zbliżona (ok. 92 zl za 2 GB) wiec to chyba
ta sama półka... I właśnie dlatego nie wiem, który wybrać.
Jezeli chodzi o predkosc, to nieznacznie wygrywa PQI, ale nie wiem, jak to
jest z tym oprogramowaniem - które z nich jest bardziej użyteczne? To jest
dla mnie najistotniejsze pytanie.

march