Re: Komp do obróbki zdjęć

Autor: Michał <mbierwia_at_o2.pl>
Data: Tue 30 Aug 2005 - 11:59:52 MET DST

> komp bedzie przede wszystkim służył do obróbki zdjęć w PS. Nie na jakąś
> skalę
> masową ani zawodową - tak prywatnie.

To cokolwiek współczesnego IMO starczy, jeśli chodzi o szybkość, byle RAMU
nie brakowało (jakiś 1 GB). Chyba że ktoś mnie przekona że np taki Sempron
2200+ sobie nie poradzi z tym zadaniem ;) Ja bym raczej zainwestował tą
kwotę w kartę graficzną 2D (jakiś Matrox) i w przyzwoity monitor 19' (praca
dwumonitorowa z tamtą starą 17' którą już posiadasz).