Re: Komp do obróbki zdjęć

Autor: TePe <tomekp0_at_o2.POLSKA>
Data: Tue 30 Aug 2005 - 13:49:59 MET DST

Takiego kompa jestes w stanie złozyć za +- 2000 zł i będziesz zadowolony.

> Jaka płyta?

płyte zostaw sobie na koniec wybierz procka jaki ram, grafa a potem
szukaj płyty zeby wszystko obsługiwała ;)
> Jaki procek?

Sempron 2800 64 bitowy spokojnie wystarczy ( około 299 za box)a moze
nawet PS wypuszcza w 64 bitach :) jezeli juz nie ma takiego

> Jaka pamięć i ile?

min 1GB może uda ci sie nawet na dualu zrobić. Na pamieci w tym wypadku
nie mozesz oszczędzać

> Dyski SATA połączone RAID czy zwykły (pojedynczy) wystarczy.

Pojedynczy starczy.

> Mam kartę graficzną Radeon 9100 64MB - czy do tych celów wystarczy czy
> wymieniać na coś innego?

Przy takiej modernizacji mysle ze warto

> Czy przy tych nagrywarkach opłaca się wymieniać na obsługujące DL?
Przy cenie 200 zł za nagrywarke mysle ze warto i w przyszłosci nie miec
problemów z wypalaniem.

> Kwota to ok. 3000-3500. Ale raczej dolny pułap.

+ buda i zasilacz
I kasy nawet zostanie

> PS. Kompa będę składał sam -mam w tym trochę wprawy

No to jest w tym wszystkim najlepsze ;)

TePe