Komp do obróbki zdjęć

Autor: <tokepit_at_poczta.onet.pl>
Data: Tue 30 Aug 2005 - 11:43:46 MET DST

Witam,
Swego czasu byłem bardzo na czasie jednak parę miesięcy wystarczyło by zupełnie
stracić kontrolę nad rynkiem. A zatem wymagania:
komp bedzie przede wszystkim służył do obróbki zdjęć w PS. Nie na jakąś skalę
masową ani zawodową - tak prywatnie. Mam monitor LG Flatron, klawiaturkę z
myszką optyczną Logitecha. W starym kompie mam jeszcze nagrywarkę DVD Liteon
ale tylko z obsługą jedno warstwowych płyt, oraz drugą nagrywarkę
Liteon "zwykła (CD)"
A zatem:
Jaka płyta?
Jaki procek?
Jaka pamięć i ile?
Dyski SATA połączone RAID czy zwykły (pojedynczy) wystarczy.
Mam kartę graficzną Radeon 9100 64MB - czy do tych celów wystarczy czy
wymieniać na coś innego?
Czy przy tych nagrywarkach opłaca się wymieniać na obsługujące DL?

Kwota to ok. 3000-3500. Ale raczej dolny pułap.
Pozdrawiam

PS. Kompa będę składał sam -mam w tym trochę wprawy