Re: DVD-DL NEC, Pioneer czy Toshiba?

Autor: Eneuel Leszek Ciszewski <prosze_at_czytac.fontem.lucida.console>
Data: Tue 28 Dec 2004 - 16:52:53 MET

"Tomasz Sz" cqrqdu$7fa$1@news.onet.pl

> Głównie chodziło mi o to zwiększenie szybkości z 12x na 16x.

Pisałeś też o innych powodach. :)

> Jasne, że płytek takich jeszcze nie ma, ale skoro producent daje taki firmware...
> to tylko korzystać i mieć już coś na zapas ;-)

Tak -- zwłaszcza, jeśli się weźmie pod uwagę, że wgranie
tego trwa kilka minut plus restart komputera -- czyli
w razie czego może być za późno: ;) Płyty będą, a fimware
jeszcze nie będzie wgrane. ;) Zanim wezmę taką płytę do ręki
(jeśli wezmę) zapewne Toshiba umieści ze dwadzieścia
uaktualnień tego fimwaru. :)

> Pozostałe rzeczy o których wspomniałem to raczej przypuszczenia.

Na dodatek Twoje, bo Toshiba chyba milczy na ten temat. :)

> Wydaje mi się, że akurat w przypadku nagrywarek nowy firmware prawie zawsze
> wnosi polepszenie jakości nagrywania/odczytywania,

To znaczy, że sprzedają popsute nagrywarki? :)
Moim zdaniem -- nigdy jakości nie poprawia,
a co najwyżej daje większe możliwości. :)

E.