Re: DVD-DL NEC, Pioneer czy Toshiba?

Autor: Tomasz Sz <tomek_szTO-SOBIE-USUN-SAM_at_interia.pl>
Data: Tue 28 Dec 2004 - 15:27:56 MET

Eneuel Leszek Ciszewski napisał(a):

> Nagrywa, jak nagrywała. :)
> Ani gorzej, ani lepiej.
> (o ile mogę coś powiedzieć na ten temat po nagraniu
> jednej płyty, a tyle zdążyłem nagrać i sprawdzić do
> tej pory)

Głównie chodziło mi o to zwiększenie szybkości z 12x na 16x. Jasne, że
płytek takich jeszcze nie ma, ale skoro producent daje taki firmware...
to tylko korzystać i mieć już coś na zapas ;-)
Pozostałe rzeczy o których wspomniałem to raczej przypuszczenia. Wydaje
mi się, że akurat w przypadku nagrywarek nowy firmware prawie zawsze
wnosi polepszenie jakości nagrywania/odczytywania, a oprócz tego czasem
również wprowadza obsługę nowszych nośników (to ta "ilość" o której
wspomniałem ;-)). Dlatego ot tak sobie strzeliłem ze znakiem zapytania
:-) Potraktuj to jako "gdybanie" :-)

--