Sempron nie ta częstotliwość - nie mam siły do niego + problem z grafiką

Autor: Sklep Króliczek <sklep-kroliczek_at_go2.pl>
Data: Tue 28 Dec 2004 - 16:15:07 MET

Witam.
Problem trochę dziwny.
Mam sobie semprona 2200, przy włączaniu kompa widzi go jako semprona 2200, w
informacji o systemie też tak go widzi.
Włączam AIDĘ32 i co widzi?
Informacje o płycie głównej, dział procesor:
AMD ATHLON XP 1483 (4.5x330) 1700+,

ten sam punkt tylko CPUID: sempron 2200.

O co chodzi?
Płyta główna Jetway Polaris 400/V400DA.
Grafika GF4 mx4000.
512 DDR Kingstone.
Windows98.

W biosie częstotliwość ustawiona jest na 165MHz, więcej nie da się.

I jeszcze druga sprawa, chodzi o grafikę. Non stop mam jakieś zakłócenia na
ekranie, np. skacze, znika, zniekształca się. Próbowałem grać w grę Deluxe
Ski Jumping 3 i ciągle mam na niej zakłócenia (gram w nią w domu na słabszym
sprzęcie i jest oki). Czasami potrafi zniknąć całkiem ekran (znaczy się
czarny robi), albo robi się sam reset.
Rozdzielczość 800x600 (więcej monitor nie da rady, SPC 15').
Nie ma wirusów (skanowałem ad-awarem i avp).

Zmiana systemu nie wchodzi w grę gdyż to jest kompoter firmowy (Win98 jest
oryginalny).

Wielkie dzięki za odpowiedzi. Pozdro Sandal