Re: plyta, proc, pamiec za tysiac

Autor: Heziu <heziu[error>
Data: Tue 28 Dec 2004 - 16:17:44 MET

Dnia Tue, 28 Dec 2004 15:44:11 +0100, Holden Caulfield <mkl@poczta.fm>
napisa³:

> Mysle o modernizacji komputera. Niestety mam dosc ograniczone fundusze.
> Jaka
> radzicie kupic plyte, procesor,
  pamiec (razem za tysiac zl)? W tej chwili
> mam durona 800 na kt7a wiec tych elementow nie bedzie mozna wykorzystac.
> Komputera uzywam glownie do amatorskiej obrobki video i grafiki. Grami
> wogole sie nie zajmuje.
> Czy warto wchodzic w AMD czy lepiej nie ryzykowac przekretow tej firmy?

O procesorach poczytaj w±tek z zeszlego tygodnia "Sempron czy Celeron"
Ja AMD nie polecam,ale wiele osób jest innego zdania.

> Jaka pamiec (mysle ze bedzie to 512 mb) kupic,

Powinno Ci wystarczyc na TwinMos

Pozdrawiam!!!
GG:2842289 :)
Adres w nag³ówku jest antyspamowy.Usuñ [error] z mojego adresu ;)
Moim programem pocztowym jest Opera: http://www.opera.com/m2/