Re: Sempron nie ta częstotliwość - nie mam siły do niego + problem z grafiką

Autor: MiW <miw_at_zeus.polsl.gliwice.pl>
Data: Tue 28 Dec 2004 - 16:48:29 MET

> W biosie częstotliwość ustawiona jest na 165MHz, więcej nie da się.
>

> I jeszcze druga sprawa, chodzi o grafikę. Non stop mam jakieś
> zakłócenia na
> ekranie, np. skacze, znika, zniekształca się. Próbowałem grać w grę
> Deluxe
> Ski Jumping 3 i ciągle mam na niej zakłócenia (gram w nią w domu na
> słabszym
> sprzęcie i jest oki). Czasami potrafi zniknąć całkiem ekran (znaczy
> się
> czarny robi), albo robi się sam reset.
> Rozdzielczość 800x600 (więcej monitor nie da rady, SPC 15').
> [...]

Wez / sciagnij instrukcje do plyty i poczytaj jak sie ustawia
czestotliwosc na 166(333).
http://www.jetway.com.tw/evisn/index-polaris.html

Wyglada mi to na fakt, ze 'podkrecasz' go ze 133(266), a nie
bezposrednio przestawiasz na 166(333). Ja mam DFI na KT400 i tez tak
to wyglada - moge podkrecac co 1MHz z poziomu BIOSa, ale ze 100 (Duron
1000) tylko do 132. Potem musze przestawic zworke na plycie ze 100 na
133 podstawowej. Pewnie ze 133 do 166 jest tak samo.
Plyta obsluguje 333.

Syfy z grafika moga wynikac wlasnie z tego.

--
pzdr.
MiW