Re: DVD-DL NEC, Pioneer czy Toshiba?

Autor: Eneuel Leszek Ciszewski <prosze_at_czytac.fontem.lucida.console>
Data: Tue 28 Dec 2004 - 11:22:09 MET

"Tomasz Sz" cqr8bd$ghm$1@news.onet.pl

> Poprawa jakości nagrywanych płyt,

Nie mam problemów ze złą jakością.

> obsługa wiekszej ilości nośników no i

To znaczy?

> przede wszystkim zwiększenie szybkości nagrywania dla DVD-R do 16x ???

O! To jest istotne!!!
Bo nie widziałem jeszcze żadnej płyty DXDx16 -- ani plus, ani miuns.
A nawet te DVDx8 -- są dla mnie zbyt drogie w stosunku do im odpowiednich DVDx4.

> http://www.toshiba-europe.com/storage/Index.asp?page=PCI&nav=ISH_PRS&stype=product&ptype=&frame=content&model=SDR5372

> No to świetnie, bardzo się cieszę :o)

> To znaczy czy bez problemu nagrywa/odczytuje DVD-R (któryś z napędów
> miał z tym problemy, chyba Liteon ?)

Nagrywa i odczytuje DVD-R bez problemu.
(skoro nagrywa i odczytuje DVD-R Vobis)

> Ok, rozumiem i popieram :o)

> :o)

> Hmmmmm... czyli z tanimi ma jednak problemy...

Tak -- Nero ma problemy, bo nagrywarka nie ma. :)
Gdyby miała -- to CloneCD także by nie nagrywał na
takowych płytach, a jeśli nagrywa -- to znaczy, że
nagrywarka na takowych, złych płytacha nagrywa. :)
(chyba, że CloneCD omija ;) nagrywarkę i czyni to
przy pomocy cudów, bez nagrywarki)

> Mógłbyś wymienić (2-3 rodzaje) jakie to są "tanie" dla Ciebie ?

Vobis i MediaStore. :)

Te ostatnie dają się nagrywać i dają się odczytywać, ale
potrafią wywołać takie wibracje przy czytaniu, że szkoda
czytnika. (choć czytają się bez problemu)

E. :)