Re: DVD-DL NEC, Pioneer czy Toshiba?

Autor: Tomasz Sz <tomek_szTO-SOBIE-USUN-SAM_at_interia.pl>
Data: Tue 28 Dec 2004 - 10:18:43 MET

Eneuel Leszek Ciszewski napisał:

> Nie wgrywałem.
> Możesz mi wyjawić powód, dla którego warto to wgrać?

Poprawa jakości nagrywanych płyt, obsługa wiekszej ilości nośników no i
przede wszystkim zwiększenie szybkości nagrywania dla DVD-R do 16x ???
http://www.toshiba-europe.com/storage/Index.asp?page=PCI&nav=ISH_PRS&stype=product&ptype=&frame=content&model=SDR5372

> Jak totąd skopiowałem wszystko, co mi pod
> ręce wpadło bez najmniejszej trudności. :)

No to świetnie, bardzo się cieszę :o)

> To znaczy?

To znaczy czy bez problemu nagrywa/odczytuje DVD-R (któryś z napędów
miał z tym problemy, chyba Liteon ?)

> Nie mam takich płyt i nie zamierzam takowych
> kupować, póki nie będą odpowiednio tanie. :)

Ok, rozumiem i popieram :o)

> Mam i jest ładny. :)
> Cichy, ładny, czyta (jak dotąd -- wszystko),
> pisze czysto, płynnie :) i bez problemów...

:o)

> Nero ma z nią problemy. :) (z tanimi płytami)
> CloneCD nagrywa nawet na takich, których później
> nie można normalnie czytać bez obawy o uszkodzenie :)
> czytnika. :) (wibracje)

Hmmmmm... czyli z tanimi ma jednak problemy...
Mógłbyś wymienić (2-3 rodzaje) jakie to są "tanie" dla Ciebie ?

--