Re: DVD-DL NEC, Pioneer czy Toshiba?

Autor: Eneuel Leszek Ciszewski <prosze_at_czytac.fontem.lucida.console>
Data: Tue 28 Dec 2004 - 12:18:48 MET

"Eneuel Leszek Ciszewski" cqrc6p$fsf$3@inews.gazeta.pl

> "Tomasz Sz" cqr8bd$ghm$1@news.onet.pl

> Nie mam problemów ze złą jakością.

> To znaczy?

> O! To jest istotne!!!
> Bo nie widziałem jeszcze żadnej płyty DXDx16 -- ani plus, ani miuns.
> A nawet te DVDx8 -- są dla mnie zbyt drogie w stosunku do im odpowiednich DVDx4.

Moim zdaniem Toshiba nic nie wspomina o poprawie jakości
nagranych płyt ani o większej ilości (chyba raczej liczbie,
bo słowo 'ilość' odnosi się do mąki na przykład) a jedynie
o zwiększeniu szybkości zapisu DVD-R bodajże do x16, co
i tak nie ma znaczenia, bo nawet x8 są strasznie drogie.

Jednak zauważyłem, że ta nagrywarka lepiej nagrywa, gdy nagrywa szybciej. :)
Dobrze to wróży dla x16 itp. :)

Zaraz zobaczymy, co z tego updatu wyszło.
Właśnie kończę nagrywanie DVD po updacie.

Idzie normalnie.

E. :)