Re: DVD-DL NEC, Pioneer czy Toshiba?

Autor: Eneuel Leszek Ciszewski <prosze_at_czytac.fontem.lucida.console>
Data: Mon 27 Dec 2004 - 22:08:17 MET

"Tomasz Sz" cqpsjs$5hr$1@news.onet.pl

> > A co chcesz wiedzieć? :)

> Jak pracuje na nowym firmware.

Nie wgrywałem.
Możesz mi wyjawić powód, dla którego warto to wgrać?

> Jak sobie radzi z zabezpieczeniami.

Jak totąd skopiowałem wszystko, co mi pod
ręce wpadło bez najmniejszej trudności. :)

> Jak sobie radzi z CD-R.

To znaczy?

> Jak sobie radzi z DL.

Nie mam takich płyt i nie zamierzam takowych
kupować, póki nie będą odpowiednio tanie. :)

> Jak sobie radzi z DVD-R.

To znaczy?

> Rozumiem, że posiadasz ten napęd, a "cudo" nie oznacza że jest "ładny" ;-)

Mam i jest ładny. :)
Cichy, ładny, czyta (jak dotąd -- wszystko),
pisze czysto, płynnie :) i bez problemów...

Nero ma z nią problemy. :) (z tanimi płytami)
CloneCD nagrywa nawet na takich, których później
nie można normalnie czytać bez obawy o uszkodzenie :)
czytnika. :) (wibracje)

E. :)