Re: zmiana wentyli w zasilaczu

Autor: Marco <notrue_at_interia.pl>
Data: Mon 27 Dec 2004 - 22:11:26 MET

Dnia Mon, 27 Dec 2004 21:21:28 +0100, bisskup napisał(a):

> teraz pytanie jesli odetne orginalny zasilacz i wstawie ten pdpinajac go do
> plyty (nei w srodku do zasilacza) to czy ten zlom wystaruje?:) przerabial
> ktros cos kiedys takiego? bo jesli wstawie go podpietego w zasilaczu to
> cos czuje ze on sobie dobierze predkosc sam zasilacz mu powie cos swojego i
> sie cos upiecze ;)

Nie wiem jak jest w tym konkretnym zasilaczu, ale u mnie w Modecomie były
dwa gniazda do podłączenia wentyla. Jeden był z regulacją temperatury
(czyli napięcia) a drugi z pełnymi 12 V.
Podpiąłem więc Arctica do tego gniazda bez regulacji, a czujnik arctica
wetknąłem w żeberka radiatora. Wszystko śmiga znacznie ciszej. Fakt, że do
tego jeszcze podmieniłem radiatory na większe :-)

A do gniazda na płycie to zawsze możesz podłączyć. Tak czy inaczej w obu
przypadkach radzę żeby jednak dać gdzieś czujnik Arctica, żeby nie był
chłodny, bo wtedy masz bardzo małe obroty i nie wiem czy to wystarczy.

--
AthloN 2400+, Asus A7N8X-E Deluxe,  512 MB RAM, HDD 160 GB
DVD-Recorder NEC ND-3500A 16x, Radeon 9550 250/400@420/480,